یکی از فعالیتهای اثربخش شرکت تاپ در حوزه ارتقاء رضایت مشتریان و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان را میتوان راهاندازی مرکز پاسخگویی متمرکز مشتریان در شرکت عنوان نمود. این واحد به منظور تامین خدمات قابل ارایه به ذینفعان شرکت اعم از دارندگان، پذیرندگان، سازمانهای دریافتکننده خدمات پرداخت، شعب و نمایندگیها با رویکرد تمرکز دریافت درخواستها و ارایه خدمات در یک واحد راهاندازی شده است.
در حال حاضر، مشتریان شرکت اعم از پذیرندگان طرف قرارداد و دارندگان انواع کارتهای الکترونیکی میتوانند از اقصی نقاط کشور به صورت 24*7 و بدون هیچگونه محدودیت زمانی از طریق تماس تلفنی به سیستم تلفن کارت شرکت (شماره تلفن 2318-021) و یا از طریق ورود به پرتال شرکت و یا از طریق ارسال پست الکترونیک، پیامکوتاه و دورنگار و ... ، نسبت به برقراری تماس با واحد ارتباط با مشتریان شرکت تاپ اقدام نموده و به این ترتیب، درخواست خود مبنی بر دریافت خدمات مورد نیاز را ارائه و یا هرگونه سؤالات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح نمایند.